دکتر

ایکارد

رودیگر

رئیس انجمن بین المللی طرحواره درمانی

درباره دکتر اکهارد رودیگر

دکتر اکهارد رودیگر، بنیانگذار و مدیرعامل انستیتو طرحواره درمانی فرانکفورت آلمان، به عنوان اولین انستیتوی طرحواره درمانی تاسیس شده در کشور آلمان است. ایشان عضو هیئت مدیره انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST) از زمان تأسیس آن در سال 2008 است. همچنین از سال 2016 تا 2018 ریاست انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی
(ISST) را به عهده داشته‌اند. با تاسیس ISST در سال 2008 به عنوان سوپروایزر و مربی ارشد طرحواره درمانی مشغول به فعالیت گردیدند. دکتر اکهارد رودیگر یکی از فعال‌ترین اساتید طرحواره درمانی در جهان در تعداد برگزاری کارگاه،سخنرانی و تالیف کتاب هستند. ایشان نویسنده کتاب‌ها، فصل‌های کتاب و مقالات متعددی در مورد طرحواره درمانی به زبان‌های انگلیسی و آلمانی می‌باشند. مهمترین کتاب در حل مشکلات زناشویی با عنوان «طرحواره درمانی برای زوجین» توسط دکتر اکهارد رودیگر و همکاران‌شان در سال 2015 منتشر گردیده است که با مجوز رسمی ایشان به دکتر امیر عسکری، به فارسی ترجمه و ویراست گردیده و در انتشارات سُمام به چاپ است. این کتاب مخصوص طرحواره درمانگران است. لطفا برای تهیه کتاب روی ……. کلیک نمایید.
دکتر اکهارد رودیگر علاوه بر تالیف کتاب طرحواره درمانی برای زوجین (ST-C)، به معرفی یک سیستم 13 ماژولی طرحواره درمانی برای زوجین نیز پرداخته‌اند، که کمک قابل توجهی در یافتن مسیر درست درمان با زوجین و کسب موفقیت درمانی می‌انجامد. ایشان 13 ماژول‌ جدید را که لایه‌ای از تکنیک‌های عملی هستند، در کارگاه طرحواره درمانی برای زوجین (24 ساعت آموزشی) با تدریس مشترک دکتر اکهارد رودیگر، دکتر امیر عسکری و خانم گل‌افروز غلامی برگزار کرده‌اند.

موضوع: طرحواره درمانی برای زوجین (آموزش ماژول‌های سیزده‌گانه) مدرسین: دکتر اکهارد رودیگر، دکتر امیر عسکری، خانم گل‌افروز غلامی تاریخ برگزاری: 18 و 25 شهریور 1401 و 11 آذر 1401

مدت جلسه: 24 ساعت آموزشی
نوع برگزاری: آنلاین

برای تهیه فایل صوتی کارگاه طرحواره درمانی برای زوجین (آموزش ماژول‌های سیزده‌گانه)، همراه با ترجمه فارسی همزمان، لطفا اینجا …….. کلیک نمایید.

همچنین، سهم عمده دکتر اکهارد رودیگر در توسعه و آینده طرحواره درمانی، کتابی است که در سال 2018 با عنوان طرحواره درمانی بافتاری» منتشر گردیده است. دکتر اکهارد رودیگر و همکاران‌شان در این کتاب توضیح می‌دهند که چگونه دیدگاه موج سوم، درک ما را از ذهنیت بزرگسال سالم عمیق‌تر می‌کند و به تنظیم دقیق کار تصویرسازی و دیالوگ‌های کار با صندلی کمک می‌کند. علاوه بر این، زیربنای نظری طرحواره درمانی را به عنوان یک درمان بافتاری تشریح می‌کند و راهنمای دقیقی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد که چگونه تکنیک‌های تجربی را حتی در موارد سخت با تمرکز روی رابطه درمانی و کار با آن، به کار گیرد. بنابراین پلی بین رفتار درمانی و روان پویشی در جلسه ایجاد می‌کند.
دکتر اکهارد رودیگر، زمانی که ریاست انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST) را به عهده داشتند به دعوت دکتر امیر عسکری جهت دیدار با طرحواره درمانگران ایرانی و بررسی وضعیت توسعه طرحواره درمانی در ایران در تاریخ پنجم شهریور 1395 به تهران سفر کردند. پروژه توسعه طرحواره درمانی در ایران (DPST) که از سال 1391 به مدیریت دکتر امیر عسکری آغاز شده بود با حضور دکتر اکهارد رودیگر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای یافت. (برای تماشای تصاویر دکتر اکهارد رودیگر با طرحواره درمانگران ایرانی، لطفا اینجا ……. کلیک کنید).

همچنین، دکتر اکهارد رودیگر، ضمن حضور خود در ایران، در سمینار یک روزه با عنوان: طرحواره درمانی در عمل ، سخنرانی نموده‌اند. برای دریافت فیلم (فایل تصویری) این سخنرانی، لطفا کد DVD 1 – 2016را به شماره 09022724362 در واتس‌آپ یا تلگرام ارسال کنید. همکاران ما به شما کمک می‌کنند تا DVD آموزشی 4 ساعته طرحواره درمانی در عمل با سخنرانی دکتر اکهارد رودیگر را از طریق تی‌پاکس، درب منزل دریافت نمایید. در اینجا می‌توانید یک دقیقه از این DVD آموزشی را مشاهده نمایید.

 

موضوع: طرحواره درمانی در عمل
مدرس: دکتر اکهارد رودیگر
تاریخ برگزاری: 5 شهریور 1395
مدت جلسه: 4 ساعت آموزشی
نوع برگزاری: حضوری