دکتر

ویندی

بیهاری

رئیس انجمن بین المللی طرحواره درمانی

درباره دکتر ویندی بیهاری

دکتر ویندی بیهاری، از پیشکسوتان طرحواره درمانی، با تجربه 30 سال آموزش پس از فارغ التحصیلی و دارای گواهینامه‌های بی‌شمار بین‌المللی در سطوح پیشرفته است. او طرحواره درمانی را در سال 1989 میلادی (1368 خورشیدی) زیر نظر پروفسور جفری یانگ آموزش دیده است. او بنیانگذار و مدیرعامل مرکز شناخت درمانی نیوجرسی و همچنین عضو هیات علمی در انستیتوهای طرحواره درمانی نیوجرسی، نیویورک و واشنگتن آمریکا است.
دکتر ویندی بیهاری نویسنده کتاب طرحواره درمانی برای خلع سلاح افراد خودشیفته است که به 16 زبان ترجمه شده است. آخرین ویراست این کتاب (ویراست سوم – سال 2023) با مجوز نویسنده و انتشارات نیوهاربینگر، توسط خانم‌ها گل‌افروز غلامی و میترا احمدی ترجمه و توسط دکتر امیر عسکری ویراست گردیده و در انتشارات سخنوران به چاپ رسیده است. برای دریافت این کتاب در اینجا ……. کلیک نمایید.
مطب خصوصی ایشان در درجه اول به درمان افراد خودشیفته، و همسران، فرزندان و افرادی که با آنها سر و کار دارند و زوج هایی که مشکلات در روابط را تجربه می کنند، اختصاص دارد. او همچنین در مربیگری افراد در مصاحبه، سخنرانی در جمع و افزایش مهارت‌های بین فردی متخصص است.
دکتر ویندی بیهاری برای دو دوره از سال 2010 تا 2014 به عنوان رئیس انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST) خدمت کرده است و در حال حاضر رئیس کمیته بارش ذهنی در ISST است. ایشان عضو هیات علمی انستیتو طرحواره درمانی ایران هستند و در سال 1401 در اولین اجلاس بین‌المللی طرحواره درمانی در ایران، سخنرانی کرده‌اند.

موضوع: تکنیک‌های پیشرفته برای درمان طرحواره استحقاق و اختلال شخصیت خودشیفته مدرسین: دکتر ویندی بیهاری تاریخ برگزاری: 9 آبان 1401 مدت جلسه: 3 ساعت آموزشی
نوع برگزاری: آنلاین
برای تهیه فایل صوتی سخنرانی با عنوان: تکنیک‌های پیشرفته برای درمان طرحواره استحقاق و اختلال شخصیت خودشیفته ، همراه با ترجمه فارسی همزمان، لطفا اینجا …….. کلیک نمایید.
دکتر ویندی بیهاری به عنوان نویسنده و متخصص در زمینه خودشیفتگی، نویسنده فصل‌های متعددی درباره طرحواره درمانی برای خودشیفتگی است. همچنین چندین کتاب دیگر، فصل و مقاله در زمینه طرحواره درمانی نوشته است. ایشان برای بسیاری از کتاب‌های طرحواره درمانی پیشگفتار نوشته‌اند که یکی از آن‌ها کتاب مفاهیم جدید در طرحواره تالیف دکتر امیر عسکری است. برای دریافت نسخه فارسی این کتاب اینجا ……… کلیک کنید.