کارگاه “فرزندپروری با کفایت” در ایران با تدریس دکتر جان فیلیپ لوییس

کارگاه “فرزندپروری با کفایت” در ایران با تدریس دکتر جان فیلیپ لوییس(نظریه‌پرداز رویکرد GEP و رییس انستیتو طرحواره درمانی سنگاپور)

سال ۱۳۹۸ یکی از سال‌های پربار و پرفروغ در طرحواره درمانی (حوزه آموزش و درمان) در ایران است و برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی با تدریس اساتید برجسته خارجی، سهم زیادی در افزایش کیفیت آموزش‌ طرحواره درمانی در کشور عزیزمان دارد.

در شهریور ۱۳۹۸ دکتر جان فیلیپ لوییس به دعوت رسمی دکتر امیر عسکری برای برگزاری کارگاه ۳ روزه (۲۴ ساعته) به تهران تشریف آوردند.

کارگاه “فرزندپروری با کفایت” در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۶ با شرکت ۳۵ نفر از سراسر کشور، توسط دکتر جان فیلیپ لوییس (نظریه‌پرداز رویکرد GEP و رییس انستیتو طرحواره درمانی سنگاپور) برگزار گردید.

این کارگاه تخصصی ۳ روزه، با هدف آشنایی اصول جدید فرزندپروری با محوریت طرحواره درمانی سرانجام در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۸ با مشارکت فعال طرحواره درمانگران کشور و عکس‌های یادگاری در انتهای دوره به پایان رسید.

منبع علمی این کارگاه، کتابی با عنوان “فرزندپروری با کفایت” بود که به نویسندگی جان فیلیپ لوییس و کارن مک‌دونالد لوییس در سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.

پس از اتمام این کارگاه، در تاریخ ۱۳۹۸/۶/۹، مراسم امضای کتاب فرزندپروری با کفایت (ترجمه فارسی) به میزبانی انتشارات ارجمند در محل شهر کتاب شهید بهشتی با حضور و سخنرانی دکتر جان فیلیپ لوییس، دکتر امیر عسکری، خانم گل‌افروز غلامی، دکتر موسوی موحد (مترجم کتاب) و آقای مهدی میرکیا (مترجم مراسم) با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان برگزار گردید.

در پایان مراسم رونمایی از کتاب؛ کتاب‌های خریداری شده توسط دکتر جان فیلیپ لوییس امضا گردیدند.

دکتر جان فیلیپ لوییس پس از اتمام این دوره و خارج از فضای علمی و آموزشی برای آشنایی با فرهنگ و رسوم مردم به گشت و گذار در شهر تهران پرداختند.

ایشان از برخی اماکن تاریخی و ملی از جمله بازار بزرگ تهران، برج میلاد و غیره بازدید کردند.

در ادامه‌ی همکاری‌های بین‌المللی، چند قرارداد مشارکت علمی/پژوهشی بین دکتر جان فیلیپ لوییس و دکتر امیر عسکری به منظور همکاری‌های بیشتر در آینده امضا گردید.