معرفی کتاب جدید

معرفی کتاب جدید

نویسنده: واسیلیس کاراواسیلیس و همکاران

عنوان کتاب: پادشاهی من در خطر: سفر طرحواره درمانی برای قلب‌های جوان شجاع جهت تسلط بر ترس‌ها و نگرانی‌های خود

مناسب برای: کودکان و نوجوانان ۱۰ تا ۱۳ ساله

تاریخ انتشار: ۲۰۲۳

به “پادشاهی من در خطر” خوش آمدید! به فیبی و اوریون، دو بچه شجاع بپیوندید که وقتی ساعت دوازده می‌شود، صدایی مرموز را دنبال می‌کنند. تلاش‌شان، آنها را به پادشاهی هدایت می‌کند که در هیچ نقشه ای یافت نمی شود. این پادشاهی فریب است، یک مکان عجیب و غریب که توسط یک ملکه مجازات کننده اداره می شود که از گنجی محافظت می کند که همه به دنبال آن هستند اما هیچ کس نمی تواند آن را پیدا کند.

فرزند شما اکنون می تواند با انجمن شجاعت در این ماجراجویی هیجان انگیز متحد شود. ما با هم، در مناظر دلربا سفر خواهیم کرد، با شخصیت‌های عجیب و غریب از هم عبور خواهیم کرد و اسرار پادشاهی را کشف خواهیم کرد. فراتر از یک ماجراجویی ساده، این داستان طرحواره درمانی را معرفی می کند که برای کودکان 10 تا 13 ساله طراحی شده است.

این داستان با تکیه بر اصول مبتنی بر شواهد طرحواره‌درمانی، کودکان را به سمت کشف خود راهنمایی می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا با “بلوف‌های” خود – چالش‌ها و ترس‌های شدید احساسی روبرو شوند. از طریق صفحات آن، بچه ها گنجینه های خودآگاهی، کلیدهای توانمندسازی، و استراتژی هایی برای غلبه بر چالش برانگیزترین احساسات خود را کشف خواهند کرد.

بیش از یک داستان، “پادشاهی من در خطر” یک قطب نما ضروری برای انعطاف پذیری عاطفی است، ایده آل برای جلسات مطالعه مشترک با والدین، مراقبان، یا متخصصان سلامت روان.

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران