طرحواره درمانی برای خلع سلاح افراد خودشیفته

طرحواره درمانی برای خلع سلاح افراد خودشیفته

شمارش معکوس برای انتشار کتاب طرحواره درمانی برای خلع سلاح افراد خودشیفته

به زودی….منتظر بمانید

کتابی است فوق‌العاده جذاب و اثرگذار برای خلع سلاح افراد خودشیفته‌ای که در اطراف شما هستند و با رفتارهای آسبب‌رسان، کیفیت زندگی شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند.

این کتاب توسط دکتر ویندی بیهاری، رئیس دو دوره انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST) به رشته تحریر درآمده است. سه بار مورد ویراست قرار گرفته که ترجمه حاضر، توسط خانم گل‌افروز غلامی و خانم میترا احمدی از آخرین ویراست کتاب (۲۰۲۳) انجام گرفته است. ویراستاری این کتاب را دکتر امیر عسکری به عهده داشته‌اند.

این کتاب در انتشارات معروف نیوهاربینگر آمریکا با قدمت ۴۵ سال سابقه نشر آثار روان‌شناسی به چاپ رسیده است. بنیانگذار انتشارات نیوهاربینگر، دکتر متیو مک‌کی، روان‌درمانگر مشهور است که خودش آثار زیادی را تالیف کرده است. جفری یانگ نیز برای این کتاب پیشگفتار نوشته است.

مجوز چاپ کتاب طرحواره درمانی برای خلع سلاح افراد خودشیفته از انتشارات نیوهاربینگر به خانم گل‌افروز غلامی (مدیر کمیته آموزش و پژوهش در انستیتو طرحواره درمانی ایران) صادر شده است.

دکتر ویندی بیهاری که کتاب‌شان به انضمام ترجمه فارسی مجموعا به ۱۶ زبان ترجمه گردیده است، برای ترجمه فارسی، منحصرا یک مقدمه نوشته‌اند.

تمامی کتاب‌هایی که در انستیتو طرحواره درمانی ایران به چاپ می‌رسند، با رعایت قانون کپی‌رایت و احترام به حقوق نویسنده و ناشر خارجی ترجمه می‌گردند.

انستیتو طرحواره درمانی ایران به عنوان مرجع رسمی طرحواره درمانی در کشور، تلاش می‌کند تا دانشجویان و اساتید علاقه‌مند به طرحواره درمانی، از مسیری درست، به کسب دانش و مهارت افزایی وارد شوند و منابع علمی روز دنیا را در اختیار خود داشته باشند.

در حال حاضر، خانم گل‌افروز غلامی (مدیر کمیته آموزش و پژوهش) به نمایندگی از انستیتو طرحواره درمانی ایران، طرف قرارداد پنج ناشر بین‌المللی حوزه کتاب‌های طرحواره درمانی شامل: نیوهاربینگر، روتلیج (تیلور و فرانسیس)، پاولیون، بلتز و جان وایلی هستند.

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران