درباره دکتر جانیس بریدیس

درباره دکتر جانیس بریدیس

دکتر جانیس بریدیس متخصصی روان‌شناسی مشاوره‌ است که دارای مجوز از انجمن روان‌شناسی بریتانیا (BPS) و شورای حرفه‌‌ای بهداشت و مراقبت (HCPC) می‌باشد، او بیش از یک دهه سابقه بالینی در NHS و مطب خصوصی خود دارد.

دکتر جانیس بریدیس سوپروایزر و مربی ارشد طرحواره درمانی از ISST است. او به طور منظم طرحواره درمانی، CBT و ذهن آگاهی را در NHS و دانشگاه‌‌های مختلف مانند دانشگاه شرق لندن و دانشگاه هرتفوردشایر و دانشگاه اسکس تدریس می‌کند.

دکتر جانیس بریدیس مدیر دانشکده طرحواره درمانی در دانشگاه آکسفورد انگلستان است. او از چهره‌های شاخص و مشهور طرحواره درمانی در انگلستان است و مدیرعامل انستیتو طرحواره درمانی انگلستان می‌باشد.

او همچنین علاقه‌مند به استفاده از طرحواره درمانی در بین فرهنگ‌ها و سبک‌ها است و به غیر از انگلیسی به دو زبان لتونیایی و روسی مسلط است. دکتر جانیس بریدیس همچنین یک طرح‌واره‌درمانگر گروهی (GST) است و گروه‌های مختلف طرحواره درمانی را در NHS اداره می‌کند.

ایشان شب گذشته (۲ شهریور ۱۴۰۲) به صورت آنلاین در چهارمین دوره بین‌المللی بازآموزی در انستیتو طرحواره درمانی ایران با موضوع: آشنایی با مداخلات متمرکز بر بدن برای تروما در طرحواره درمانی؛ سخنرانی نمودند.

چهارمین دوره بین‌المللی بازآموزی طرحواره درمانی در تابستان ۱۴۰۲ با حضور اساتید داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران