تقدیر دکتر ایلونا کرونه

تقدیر دکتر ایلونا کرونه

دکتر ایلونا کرونه (معاون علوم و تحقیقات انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی ISST) از چهره‌های فعال طرحواره درمانی در سراسر جهان که در سال تحصیلی ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳ به پیشبرد علمی طرحواره درمانی در دنیا کمک کرده بودند، تشکر کرد. از کشور عزیزمان ایران، نام دکتر امیر عسکری در بین طرحواره درمانگران جهان آورده شده است.

ترجمه متن نامه به شرح زیر است:

اعضای محترم ISST

با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، می‌خواهیم قدردانی صمیمانه خود را از حمایت و تعهد ارزشمند شما به طرحواره درمانی ابراز کنیم. مشارکت‌های شما، شامل تحقیقات، کتاب‌ها، فصل‌ها، مقالات و فعالیت‌های مختلف، به‌طور چشمگیری بر سفر ما به سمت بهبود سلامت روان و رشد شخصی از طریق طرح‌واره‌درمانی تأثیر گذاشته است. هر فردی در جامعه ما شایسته تقدیر است، و مشارکت شما در پرورش جامعه‌ای متعهد از متخصصان که به اصول طرحواره درمانی اختصاص داده شده‌اند مؤثر بوده است.

ما صمیمانه از حضورتان در این دستاوردها قدردانی می‌کنیم. ما همچنین از فهرست چشمگیر تحقیقات در جامعه خود آگاه هستیم و کتابخانه خود را به روز خواهیم کرد تا همه را مطلع کنیم. فداکاری و تخصص شما، در کنار سایر اعضا، نقش مهمی در پیشبرد درک ما و کمک قابل توجهی به این حوزه از طریق مقالات و تحقیقات داشته است.

علاوه بر این، ما از پیشرفت‌های در حال انجام، از جمله مفهوم‌سازی آینده و پروژه‌های چند فرهنگی مهم مانند SMI-3 هیجان‌زده هستیم. ما از دیوید ادوارد، آرنود آرنتز، و تیم تحقیقاتی و همچنین همه اعضایی که قبلاً تحقیقاتی را منتشر و انجام داده‌اند سپاسگزاریم. این ابتکارات بسیار مهم هستند و نویدبخش پیشرفت رشته ما و ایجاد تأثیر معنادار بر زندگی افراد.

مایلیم قدردانی خود را از مشارکت و اعتقاد شما به قدرت طرحواره درمانی ابراز کنیم. ما همچنین از افرادی که در موفقیت جمعی ما نقش داشته‌اند، از جمله ویندی بیهاری، سوزان سیمپسون، جوآن فارل، آیدا شاو، مارلین رایکبور، رمکو فاندر ویجنگارت، اسکات شاپیرو، رابرت بروکمن، پاتریشیا روتمن، کریستوفر هیز، کارمن راکولم برویل، ریچارد کاورو، رابین اسپیرو، کاترین رودلین، تنا دیویس، جولی کرانس، جارک میکالوفسکی، پاملا پیلکینگتون، هاگارا فلدمن، تونی روسمانییر، متیو پیو، آلیسون دیکسون، توبین بل، ریتا یونان، گری کارالوگوس، هاگارا کوتزان، اسکاتهارشوپ، مرت آیتاچ، امیر عسکری، الکساندر واز، یان پراسکو، هانی ون خندرن و بسیاری دیگر.

ما مشتاقانه منتظر همکاری‌های آینده و به اشتراک‌گذاری مداوم موفقیت‌ هایمان هستیم.

دکتر ایلونا کرونه
۱۴ جولای ۲۰۲۳