انتشار کتاب: کار با صندلی (نظریه و تمرین)

کتاب جدید

انتشار کتاب: کار با صندلی (نظریه و تمرین)

نویسنده: دکتر رمکو فاندر ویجنگارت (مدیرعامل انستیتو طرحواره درمانی هلند، معاون سابق انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی ISST و عضو هیات علمی انستیتو طرحواره درمانی ایران)

درباره کتاب:
کار با صندلی‌، یک تکنیک درمانی است که در آن با استفاده از صندلی به مراجعان اجازه می‌دهد بین خود و باورها، رویدادها، خاطرات، افراد و الگوهای پاسخ‌دهی مشکل‌ساز، فاصله ایجاد کنند.

اگرچه چندین دهه است که “کار با صندلی” در برخی از درمان‌ها استفاده می‌شود، اما اخیرا به عنوان بخشی از طرحواره درمانی گامی به جلو برداشته است.

این کتاب راهنمای کامل و مبتنی بر شواهد برای کار با صندلی، توصیه‌های عملی را برای درمانگرانی ارائه می‌کند که به دنبال استفاده از صندلی در عمل هستند. همچنین ابزارهایی را برای کسانی که قبلاً این تکنیک را تجربه کرده‌اند و همچنین راهنمایی در مورد استفاده از صندلی در موقعیت‌های تخصصی مانند هنگام برخورد با غم و اندوه، مسائل مربوط به رابطه و سوء مصرف مواد ارائه می‌دهد.

فصل آخر به تله‌های درمانگران، همراه با راهنمایی برای مقابله با طیف گسترده‌ای از موقعیت‌های چالش‌برانگیز در عمل بالینی می‌پردازد.

در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، دکتر رمکو فاندر ویجنگارت در زمانیکه معاون وقت انجمن بین المللی طرحواره درمانی (ISST) بودند به دعوت دکتر امیر عسکری برای سخنرانی در سمینار بین‌المللی به تهران سفر کردند.

برای خرید کتاب از سایت آمازون:

www.amazon.co.uk/Chairwork-Practice-Remco-van-Wijngaart/dp/1803882387

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران