دریافت اولین مدرک بین‌المللی 《طرحواره درمانی بافتاری》 از انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST)

تبریک

تبریک به خانم گل‌افروز غلامی (مدیر کمیته آموزش و پژوهش در انستیتو طرحواره درمانی ایران) برای دریافت اولین مدرک بین‌المللی 《طرحواره درمانی بافتاری》 از انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی (ISST)

خانم گل‌افروز غلامی، تنها ایرانی است که توانسته دوره‌های کامل “طرحواره درمانی بافتاری” را زیر نظر و تحت سوپروایزری دکتر اکهارد رودیگر (رئیس سابق انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی ISST و نظریه‌پرداز طرحواره درمانی بافتاری) به پایان برساند و از انجمن بین‌المللی طرحواره درمانی ISST، گواهی‌نامه مربیگری دریافت نماید.

همچنین دوره 《طرحواره درمانی بافتاری متمرکز بر کار با صندلی》 را در انجمن طرحواره درمانی آمریکای لاتین (ASLATES) با موفقیت به پایان رسانده‌اند.

انستیتو طرحواره درمانی ایران این دستاورد ارزشمند را خدمت ایشان و جامعه طرحواره درمانی ایران تبریک می‌گوید.

What is Contextual SchemaTherapy?

“طرحواره درمانی بافتاری” چیست؟

طرحواره درمانی بافتاری به عنوان یکپارچه‌ترین و اثر بخش‌ترین رویکرد درمانی در سراسر دنیا با سرعت بالایی توسط روانشناسان بزرگ در حال توسعه است.

“طرحواره درمانی بافتاری” نقشه‌ای جامع و شفاف با کاربرد نوین‌ترین پروتکل‌های‌ طرحواره‌ درمانی و یکپارچه سازی آن با “درمان پذیرش و تعهد (ACT)” و “شفقت درمانی” ارایه می‌دهد که پاسخگوی نیازهای ضروری طرحواره درمانگران در کاربرد دقیق جدیدترین تکنیک‌های درمانی در اتاق درمان است.

از آنجاییکه کار با ذهنیت‌های مقابله‌ای ناکارآمد از قبیل “ذهنیت‌های اجتنابی”، از پیچیدگی‌های سفر درمانی است و در بسیاری مواقع موجب آسیب به مراجع و یا درمانگر می‌شود، لذا “طرحواره درمانی بافتاری” با ارائه نحوه اجرا، نکات کلیدی و ابزارهای جدید، ارزیابی، مفهوم‌سازی و ارائه طیف وسیعی از استراتژی‌های  پیشرفته درمانی، و اثر بخشی درمان و دستیابی به “بزرگسال سالم” که هدف اصلی “طرحواره درمانی” است را سرعت می‌بخشد.

از الزامات طرحواره درمانگر حرفه‌ای بودن، به‌روز رسانی دانش خود، همگام با سطح جهانی و آشنایی و کاربست آخرین دستاوردهای “طرحواره درمانی”، تحت آموزش مراکز و افراد موثق می‌باشد.

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران