ذهنیت استادِ شطرنج چیست

ذهنیت استادِ شطرنج چیست

Chess-Master Mode ♟️♟️♟️

ذهنیت استاد شطرنج یک نوع منحصر به فرد از ذهنیت شیاد و دغل‌کار دستکاری کننده در افراد دچار اختلال شخصیت ضداجتماعی است. ذهنیت استاد شطرنج توسط دکتر لارس مادسن (سوپروایزر و مربی ارشد طرحواره درمانی از استرالیا) معرفی شده است. دکتر لارس مادسن بصورت تخصصی روی طرحواره درمانی برای بیماران فورن‌سیک کار می‌کند.

در این ذهنیت، بیمار یک طرز فکر استراتژیک و محاسبه‌گر، شبیه به یک شطرنج باز ماهر اتخاذ می‌کند. بیمار به دقت موقعیت‌ها را تجزیه و تحلیل کرده، حرکت‌ها را پیش‌بینی می‌کند و اقدامات خود را برای کسب برتری نسبت به دیگران برنامه‌ریزی می‌کند. ذهنیت استاد شطرنج‌ ممکن است در افرادی ظاهر شود که تمایل به دستکاری و فریب دیگران برای برآوردن نیازهای خود یا محافظت از خود در برابر تهدیدات احتمالی دارند.

این ذهنیت منعکس کننده این باور عمیق است که فرد باید از دیگران هر طور که شده پیشی بگیرد یا آنها را تحت کنترل خود گرفته و هدایت هرآنچه را که می‌خواهد با شیادی به دست بگیرد.

🎤 آیا علاقه‌مند به یادگیری کارت‌های ذهنیت بیماران فورن‌سیک و افراد دچار اختلال شخصیت ضداجتماعی و اختلال شخصیت خودشیفته هستید؟

🥁 در انستیتو طرحواره درمانی ایران، دکتر لارس مادسن، مبدع کارت‌های ذهنیت، به زودی برای آموزش این کارت‌های ذهنیت که مورد تائید ISST هستند، یک کارگاه رایگان ویژه اعضای انستیتو برگزار خواهند نمود.

🙂جدیدترین مطالب طرحواره درمانی را به صورت کاملا اصولی و دقیق در انستیتو طرحواره درمانی ایران، تنها مرجع مورد تایید پروفسور جفری یانگ و ISST در کشورمان بیاموزید.

شرح عکس‌ها: تصاویر برخی دیگر از کارت‌های ذهنیت

روابط عمومی انستیتو طرحواره درمانی ایران